středa 23. dubna 2014

Zeleninový salát s tuňákem a cizrnou

Blíží se léto. Kdy jindy než v tomto období máme příležitost odlehčit svůj jídelníček. Alespoň mě přes léto stačí nějaký salát na oběd. Cizrnu jsem poprvé ochutnala teprve nedávno, ale moc mi zachutnala. A není to tak dlouho, co jsem viděla salát z cizrny a dostala jsem na něj nesmírnou chuť. Přidala jsem si suroviny podle toho, co mám ráda a pokud jste taky salátoví, zde je recept.


Suroviny:

plechovka cizrny, kousky tuňáka ve vlastní šťávě,  rajčata, okurky, srdíčka hlávkového salátu, červená cibule, snítka kudrnačky, olivový olej, mořská sůl, čerstvě namletý pepř, citronová šťáva z půlky citronu, stroužek česneku, sýr Grana padano


Nejprve si slijeme cizrnu. Zeleninu si opláchneme a osušíme. Okurky nakrájíme na tenké plátky, rajčata na osminky. Plechovku cizrny smícháme s kousky tuňáka, nakrájenými rajčaty a okurkami. Na talíř si položíme listy salátu, na ně dáme připravený salát, na kolečka nakrájenou červenou cibuli a připravíme si zálivku. Zálivkou přelijeme salát a poklademe plátky sýru Grana padano.

Zálivka: 2 lžíce olivového oleje smícháme se šťávou z půlky citronu, přidáme nasekanou kudrnačku, prolisovaný česnek, mořskou sůl a čerstvě namletý pepř a důkladně promícháme.


Salát je svěží a výborný a já vám přeji hezký den a dobrou chuť, pokud se právě chystáte k obědu :-)


Radka






Žádné komentáře:

Okomentovat