pondělí 15. února 2016

Makronky



Krásné odpoledne!

Taky máte v hlavě nějaký pokrm, 
u kterého máte strašnou touhu ho ochutnat?
U mě jsou to například makronky.
Jsou neskutečně fotogenické 
(viděla jsem například na pinterestu spoustu úžasných fotek)
a protože ve mě někdy vzbuzuje touhu něco ochutnat právě vizuální stránka pokrmu,
měla jsem je v hlavě už nějaký ten pátek,
ale zatím jsem na ně nikdy nenarazila.
Až teprve dneska jsem je byla spešl koupit v Lidlu.
Jejich nevýhodou je jejich křehkost,
v obchodě bylo několik balení docela pomačkaných.
Možná je to i tím,
že se k nim zákazníci nechovají zrovna s láskou a citem :-)
My jsme si je domů nesli jako svátost - 
v samostatném sáčku,
aby za cesty nepřišly k úhoně.
Doma jsem je nejprve nafotila - 
to jsem si totiž nemohla nechat ujít :-)
A pak to přišlo..
První ochutnání, první křpnutí ukončené táhlým krémem.
A i když mi chutnaly,
asi nebudu patřit k jejich bezmezným obdivovatelům, milovníkům, fandům.
Možná si to markonky nezaslouží,
ale v tuhle chvíli mi chutnají daleko víc české laskonky...






























A co vy?
Jste milovnicemi makronek?
Už jste je doma zkusily upéct?
Já jsem ráda, že jsem je ochutnala.
Zklamaná nejsem,
i když jsem čekala malinko víc!


Krásný zbytek dne!


Vaše Radka

12 komentářů:

  1. Radu,také jsem je toužila ochutnat a také jsem čekala víc!Ale dcera je z nich unesena,takže dnes muž před práci běžel pro ne také do Lidlu;-)Ještě jsem neměla tu odvahu na jejich upečení!Ale mas pravdu,že jsou makronky velmi fotogenicke!Krasne pondělní odpoledne!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Radu. i já jsem měla několik možností je ochutnat....ale ty nej...jsem jedla ve Francii, je to úplně jiná chuť.Ty z Lidlu jsou takové obyčejné.
    Měj se krásně ,pá Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Radu, ochutnali jsme je poprvé loni v Praze na Francouzské trhu a byly báječné. Dneska jsem si je také přinesla z Lidlu, ještě jsme je neochutnali, tak jsem zvědavá zda budu také tak chutné. A doma bych je asi nedělala. Některé laskominky by si člověk raději měl koupit :o)).
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Radka, ja som ich ešte nechutnala, ale už mám kúpenú mandľovú múku a chystám sa ich upiecť. Tie farebné makrónky sú naozaj fotogenické, ale ja potravinársku farbu nemusím, aj keby boli prírodné. :) Pekný večer.

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně mi mluvíte z duše :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Makronky som robila, ale neboli veru tak fotogenické. Robila som základné z mandľovej múky a s mandľovým krémom, čiže béžové. Ale ich chuť predčila ich tvary. Boli fantastické. V tejto základnej podobe sa veľmi chuťovo podobali laskonkám. Verím tomu, že tie pravé francúzske sú výnimočné. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Radko, tiež som ich ešte nejedla. Možno tie domáce by boli chutnejšie, ale tieto sú fakt veľmi fotogenické. :)Pá. D. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj dělala jsem je třikrát poprvé s epovedly a dvakrát ne :) ale i tak popraskané byly dobré a plním je krémem z žervé :)

    OdpovědětVymazat
  9. Radu, makronky dělá teď kde kdo, ale ne všechny jsou ty pravé... tady víc než jindy platí, že potřebují ty nej suroviny, jinak jsou jen barevné a sladké...
    Moc se mi líbí tvá polévka a Pepánkovi přeji všechno nej!
    Tobě hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Také jsem jich viděla na internetu mraky, luxusně vypadají. Ale pak jsem četla jak se dělají a jak těžké je upéct je a celkem dost mě to odradilo. Složení mě také moc neoslovilo.
    V první moment jsem myslela, že jste bohyně pečení a sama jste se do nich pustila :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  11. Radko, nafocené vypadají makronky báječně, ale zatím jsem neochutnala... Asi budu muset nutně do Francie! Hezký den přeje Maru

    OdpovědětVymazat
  12. Raduš, já jsem pravé makronky nejedla ani jsem svoje nepekla.ale ochutnala jsem domácí od snachy a mně nechutnaly. nevím, zda to bylo tím, že byly špatně udělané, druzí je prý chválili. takže jako ty, já zůstávám u lasknek, ty miluju.
    Majka

    OdpovědětVymazat